Мир вам и дому вашему
Поиск по форуму:

Библия, толкование и вера

Автор
Тема:
Galukd Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 12.08.2009 Откуда: Украина Сообщения: 3075
20.04.2012 9:59
"Посему говорю вам: всякий грех и хула простятся человекам, а хула на Духа не простится человекам; если кто скажет слово на Сына Человеческого, простится ему; если же кто скажет на Духа Святаго, не простится ему ни в сем веке, ни в будущем" (Матф. 12:31,32).

Что означают и чего не означают слова Христа? Что это за хула? Спасибо за ваши комментарии!

Комментарии:  

Страницы: [1]2345678910>>
 Автор  Тема:
Дмитрий брат
Зарегистрирован: 24.07.2011 Откуда: Россия Сообщения: 330
20.04.2012 20:58

Согласно контекста…

Хула на Духа Святого – это представление в ложном свете действий-проявлений Святого Духа… …когда истинные действия-проявления Духа Святого выдаются за бесовские, и наоборот – когда явные действия-проявления сатаны выдаются за Божьи (тем самым пороча имя СВЯТОГО).

Согласно утверждения Христа, этот грех не прощается людям, а значит, он приводит человека к обольщению и дальнейшей погибели.

2 Фесс. 2:10-12  И за сие пошлет им Бог действие заблуждения, так что они будут верить лжи,  да будут осуждены все, не веровавшие истине, но возлюбившие неправду.
… со всяким неправедным обольщением погибающих за то, что они не приняли любви истины для своего спасения.

 

Скорее всего, (когда Иисус предупреждал о серьезных последствиях этого греха), Господь имел ввиду ОСОЗНАННУЮ, ДЛИТЕЛЬНУЮ хулу на Дух Божий тех людей, которые утверждают, что знают Бога.

Yur
Зарегистрирован: 29.04.2012 Откуда: США Сообщения: 30
01.05.2012 4:58
До речі, непрощення хули проти Святого Духа є черговим підтвердженням, що гріхи не всіх взяті на Себе Сином Божим. 
бо це кров Моя Нового Заповіту, що за багатьох проливається на відпущення гріхів! (Мат. 26:28)  
Оже багатьох, але не всіх. Хоч воно й так зрозуміло, бо коли б усі гріхи були прощені, не було б пекла для грішників.
Може виникнути запитання, а якже Iсая 53:6 Усі ми блудили, немов ті овечки, розпорошились кожен на власну дорогу, і на Нього Господь поклав гріх усіх нас! 
Зразу хотів би зазначити, що коли в Святому Письмі з'являються начебто нестиковки - ці нестиковки в наших головах. Ми ж маємо вірити НАПИСАНОМУ. Вірно багатьох і вірно усіх нас!  І це означає, що гріх усіх нас, тобто тих, хто вірить у Боже Слово, покладений на Бога Слово. Але не тих, що свідомо зрікаються Його.
Це так, трохи не по темі, але аби не піддатися на просторікування де-яких мудрагеликів.
==================================================================================

Чому хула на Сина проститься, бо Син Сам взяв на Себе хулу, прийшовши у цей світ в подобі гріховного тіла (Рим. 8:3). Аби воскреснувши знищити цю хулу, преобразившись в тілі духовнім. Себто хула на Сина це гріхи пов'язані з нашою тілесною немічністю.
Хула на Святого Духа, це є свідоме зречення Бога, коли людина свідомо чинить смертні гріхи і тим самим свідомо віддає себе в лабета диявола.
Такі людські душі згоряють в пекельному вогні злоби й ненависти, самі стаючи уособленням пекельного зла.

І ще цікава деталь, слова: "не проститься того йому ані в цім віці, ані в майбутнім!" не двозначно вказують на можливість прощення у віці майбутнім, що згідно католицького віровчення є Чистилище. У православних це митарства.


Сообщение отредактировал Yur - 01.05.2012 05:12
Alex Модератор
Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 19.01.2009 Откуда: Украина Сообщения: 604
05.05.2012 11:10
Yur
І ще цікава деталь, слова: "не проститься того йому ані в цім віці, ані в майбутнім!" не двозначно вказують на можливість прощення у віці майбутнім
Этот вывод не соответствует Писаниям (Евр. 9:27, например), и является добавлением к словам Иисуса.

Yur
Хула на Святого Духа, це є свідоме зречення Бога, коли людина свідомо чинить ... гріхи і тим самим свідомо віддає себе в лабета диявола.
С таким выводом трудно не согласиться.
Yur
Зарегистрирован: 29.04.2012 Откуда: США Сообщения: 30
07.05.2012 2:32
Alex
Yur
І ще цікава деталь, слова: "не проститься того йому ані в цім віці, ані в майбутнім!" не двозначно вказують на можливість прощення у віці майбутнім
Этот вывод не соответствует Писаниям (Евр. 9:27, например), и является добавлением к словам Иисуса.
А чому не навпаки?. Ви ж розумієте, що коли слідувати подібній логіці, кожен буде на свій манір трактувати Святе Письмо, у котре, до речі, маємо ВІРИТИ. Не можемо допускати, що в церковних перекладах є добавки або помилки, бо це означатиме, що Святий Дух допустив таке, або Святого Духа там нема. Й це, до теми сказано, теж буде хулою проти Святого Духа.

Якщо у нас не получається стикувати Євангельські цитати, це означає, що нестиковки у наших головах.
Вірно у Євреїв 9:27  І як людям призначено вмерти один раз, потім же суд,  
Вірно й у Матвія 12:32 не проститься того йому ані в цім віці, ані в майбутнім! 
Майбутній вік не означає життя, в його тілесному наповненні, але страждання душі, котра прагне Бога, але ще Його не осягнула.
Святі, це ті, хто зуміли осягнути небесну чистоту ще тут, на землі. Такі з чистою душею й ідуть до Бога. Тіж, котрим не вистачило духу позбутися земних прив'язей (Луки 18:28-30), потребуватимуть остаточного очищення.

Ніхто бо не може покласти іншої основи, окрім покладеної, а вона Ісус Христос.
А коли хто на цій основі будує з золота, срібла, дорогоцінного каміння, із дерева, сіна, соломи,
то буде виявлене діло кожного, бо виявить день, тому що він огнем об'являється, і огонь діло кожного випробує, яке воно є.
І коли чиє діло, яке збудував хто, устоїть, то той нагороду одержить;
коли ж діло згорить, той матиме шкоду, та сам він спасеться, але так, як через огонь. (1-е Кор.3:12-15)

Поправді кажу тобі: Не вийдеш ізвідти, поки не віддаси ти й останнього шеляга! (Матвія 5:26)
Galukd Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 12.08.2009 Откуда: Украина Сообщения: 3075
07.05.2012 9:35
Yur
Вірно й у Матвія 12:32 не проститься того йому ані в цім віці, ані в майбутнім! 
Майбутній вік не означає життя, в його тілесному наповненні, але страждання душі, котра прагне Бога, але ще Його не осягнула.

Чтобы понять выражение "век будущий", нужно "посмотреть" на него глазами тех людей, которые его использовали. Если Вы иследуете, какой смысл в это выражение вкладывали иудеи (не забудьте, что Иисусу Христос был оным, и учил он иудеев, используя их язык, понятия, образы), то это будет весьма полезно в целом, и для понимания этого вопроса в частности.  Как бы то ни было, в любом случае вывод не должен противоречить ясным и четким местам Писания. А если есть противоречие такое, то его причина в наших головах. 
Yur
Зарегистрирован: 29.04.2012 Откуда: США Сообщения: 30
07.05.2012 14:40
Galukd
Yur
Вірно й у Матвія 12:32 не проститься того йому ані в цім віці, ані в майбутнім! 
Майбутній вік не означає життя, в його тілесному наповненні, але страждання душі, котра прагне Бога, але ще Його не осягнула.
Чтобы понять выражение "век будущий", нужно "посмотреть" на него глазами тех людей, которые его использовали. Если Вы иследуете, какой смысл в это выражение вкладывали иудеи (не забудьте, что Иисусу Христос был оным, и учил он иудеев, используя их язык, понятия, образы), то это будет весьма полезно в целом, и для понимания этого вопроса в частности.
 
Маємо пам'ятати, що Слово Боже не містить у Собі тимчасового характеру. Слово Боже - для всіх людей усіх часів й спрямоване у вічність ..
Небо й земля проминеться, але не минуться слова Мої! (Мат.24:35) 
Окрім того, ви так і не сказали який, на вашу думку, смисл вкладували юдеї у вираз "вік майбутній". 

Galukd
Как бы то ни было, в любом случае вывод не должен противоречить ясным и четким местам Писания. А если есть противоречие такое, то его причина в наших головах.
 
Саме так. Висновок про очищення душі у "віці майбутньому" єдиновірний, що не перчить Писанню у цілому.
Іншого обгрунтованого висновку попросту не існує. У чому й маємо нагоду переконатись.
Сообщение отредактировал Yur - 07.05.2012 15:17
Galukd Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 12.08.2009 Откуда: Украина Сообщения: 3075
07.05.2012 16:37
Yur
Маємо пам'ятати, що Слово Боже не містить у Собі тимчасового характеру. Слово Боже - для всіх людей усіх часів й спрямоване у вічність ..

Вы абсолютно не поняли меня. Речь не о временности, а понимании. Одной из самых больших ошибок будет вкладывать в термины и слова, записанные в 1 веке, современные значения.

Yur
Окрім того, ви так і не сказали який, на вашу думку, смисл вкладували юдеї у вираз "вік майбутній". 

У меня нет ни времени, ни особого желания. Может, это как раз тот случай, когда появляется причина для самостоятельного исследования?

Yur
Висновок про очищення душі у "віці майбутньому" єдиновірний, що не перчить Писанню у цілому.
Іншого обгрунтованого висновку попросту не існує. У чому й маємо нагоду переконатись.

Настолько же, насколько вывод из Матф. 5:19 о допустимости нарушения заповедей.
Alex Модератор
Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 19.01.2009 Откуда: Украина Сообщения: 604
07.05.2012 16:49
Yur
(1-е Кор.3:12-15)... (Матвія 5:26)

Как эти стихи относятся к чистилищу?
Может назовете стихи из Н.З., поддерживающие идею чистилища?
Yur
Зарегистрирован: 29.04.2012 Откуда: США Сообщения: 30
08.05.2012 3:43
Alex
Yur
(1-е Кор.3:12-15)... (Матвія 5:26)
Как эти стихи относятся к чистилищу?
Может назовете стихи из Н.З., поддерживающие идею чистилища?
Так казав уже. "Майбутній вік" (фраза з Мат.12:32), не означає життя в його тілесному наповненні, але страждання душі, котра прагне Бога, але ще Його не осягнула.
Святі, це ті, хто зуміли осягнути небесну чистоту ще тут, на землі. Такі з чистою душею й ідуть до Бога. Тіж, котрим не вистачило духу позбутися земних прив'язей (Луки 18:28-30), потребуватимуть остаточного очищення в Чистилищі, себто "майбутнім віці".
Також цитата з 2 кн. Макк.12:45
 Посему принес за умерших умилостивительную жертву, да разрешатся от греха. (2 кн. Макк.12:45) 
Де йдеться про відпущення гріхів померлих.

Це й буде головною ідеєю Догмату про Чистилище. Догмат можна приймати або не приймати, але спростуватии не можливо.

Yur
Зарегистрирован: 29.04.2012 Откуда: США Сообщения: 30
08.05.2012 4:01
Galukd
Yur
Маємо пам'ятати, що Слово Боже не містить у Собі тимчасового характеру. Слово Боже - для всіх людей усіх часів й спрямоване у вічність ..
Вы абсолютно не поняли меня. Речь не о временности, а понимании. Одной из самых больших ошибок будет вкладывать в термины и слова, записанные в 1 веке, современные значения. 
 І яке значення виразу "вік майбутній" в 1-му столітті?

Galukd
Yur
Окрім того, ви так і не сказали який, на вашу думку, смисл вкладували юдеї у вираз "вік майбутній". 
У меня нет ни времени, ни особого желания. Может, это как раз тот случай, когда появляется причина для самостоятельного исследования?  
 Що ж, досліджуйте.

Galukd
Yur
 Висновок про очищення душі у "віці майбутньому" єдиновірний, що не перчить Писанню у цілому.
Іншого обгрунтованого висновку попросту не існує. У чому й маємо нагоду переконатись.
Настолько же, насколько вывод из Матф. 5:19 о допустимости нарушения заповедей. 
Це не є обгрунтованим висновком. 
Догмат про Чистилише можна приймати, можна не приймати, але спростувати не можливо.
Ігор Чернешенко Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 13.08.2009 Откуда: Украина Сообщения: 575
08.05.2012 13:56
Yur
Догмат про Чистилише можна приймати, можна не приймати, але спростувати не можливо.

Ви смілива людина, робити такі твердження. 

Не просто можливо, але і не складно. Але для цього потрібно, щоб з вашого боку було бажання теж слухати і вмикати логіку в розборі тексту. Оскільки такого бажання не видно, то навряд чи хто із відомих мені учасників форуму присвятить час і зусилля для розкидання перлів. 

За звичай, для того, щоб розібрати питання, воно береться одне, зважується контекст, всі інші місця Писання, застосовується критичний апарат аналізу тексту (герменевтика) - все це обовязково здобрюється чесністю і щирістю перед Богом і собою.

Якщо у вас все-таки є бажання чути, то давайте домовимося: візьмемо тему авторитету Писання і її розглянемо (чи є там місце Августину із чистилищем і іншому...). Але при цьому ви не повинні будете порушувати 4 основних закони логіки: тотожності, достатньої підстави, непротиріччя, виключеного третього.  Також обовязковим є використання герменевтичного апарату, який загальний для всіх (синатаксис, морфологія, граматика, стилістика). 

За інших умов вести з вами розмову - не продуктивно. Якщо погоджуєтеся на пропозицію - стукайте в приват; не завжди перевіряю пости. 
Galukd Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 12.08.2009 Откуда: Украина Сообщения: 3075
08.05.2012 14:01
Ігор Чернешенко
Якщо у вас все-таки є бажання чути, то давайте домовимося: візьмемо тему авторитету Писання і її розглянемо (чи є там місце Августину із чистилищем і іншому...).

Оце навряд чи :( Прийдеться відомивитись выд 1 і 2 Мак. Обмежитись лише каноном Писання. У такому разі треюа буде багато чого зректись людського, а це важко.
Galukd Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 12.08.2009 Откуда: Украина Сообщения: 3075
08.05.2012 14:05
Yur
Також цитата з 2 кн. Макк.12:45
 Посему принес за умерших умилостивительную жертву, да разрешатся от греха. (2 кн. Макк.12:45) 
Де йдеться про відпущення гріхів померлих.

Це й буде головною ідеєю Догмату про Чистилище. Догмат можна приймати або не приймати, але спростуватии не можливо.

Коли це стало неможливим? У 16 столітті? У 15? У 1-му? У 21? (Це я натякаю на те, що книга, на яку Ви посилаєтесь, старше самого догмату майже на дві тисячі років. Отож виходить, що таку важливу частину доктрини Христа віруючі не знали і не вірили в неї тривалий час).

Я не говорю про відсутність догмату, він є. Перш, ніж його спростовати, спочатку треба його довести. Це вже інша річ.
Сообщение отредактировал Galukd - 11.05.2012 09:33
Galukd Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 12.08.2009 Откуда: Украина Сообщения: 3075
08.05.2012 14:09
Yur
Що ж, досліджуйте.

Дякую, шановний
Справа в тому, що якби не дослідив, то і Вам би не радив. Але якщо хочете належати то тих людей, про який сказав Апостол Петро "Бо сховане від тих, хто хоче цього..." то не досліджуйте, залишайтесь вірним людським переданням, і нічого не досліджуйте. Воля Ваша. Богу не змушує. А я буду молитись за Вас.

До речі, Ви так і не відповіли на запитання щодо інших посилань (Матв. 5; 1 Кор. 3).

Yur
Висновок про очищення душі у "віці майбутньому" єдиновірний, що не перчить Писанню у цілому.

Часто зустрічаю обгрунтування "Писанням в цілому", але при ревізії виявляється, що це ціле складається з нулів. Крім того підхід цікавий: не перечить в цілому. Питання має формулюватись інакше: де Писания вчить цьому? Те чи інше вчення з небес чи від людини? З вченнями, подібними догмату про чистилище, часто буває так: спочатку виникає саме вчення, якесь положення, а вже потім під нього висмикуються з кров"ю цитати з Біблії. Такі собі "релігійні хірурги" зі скальпелями в руках "працюють" з Писанням. Там трохи, там чуть-чуть, і готово. Це я не про Вас, схоже, Ви просто щиро і віддано (хоча і сліпо) переймаєте те, що вклали в Вас, коли Ви самостійно нічого взяти не могли.

Yur
Galukd
Yur
Іншого обгрунтованого висновку попросту не існує. У чому й маємо нагоду переконатись.
Настолько же, насколько вывод из Матф. 5:19 о допустимости нарушения заповедей.
Це не є обгрунтованим висновком. Догмат про Чистилише можна приймати, можна не приймати, але спростувати не можливо.

Це не було висновком, це була паралель.
Сообщение отредактировал Galukd - 11.05.2012 09:35
Yur
Зарегистрирован: 29.04.2012 Откуда: США Сообщения: 30
09.05.2012 2:49
Galukd
Справа в тому, що якби не дослідив, то і Вам би не радив. Але якщо хочете належати то тих людей, про який сказав Апостол Петро "Бо сховане від тих, хто хоче цього..." то не досліджуйте, залишайтесь вірним людським переданням, і нічого не досліджуйте. Воля Ваша. Богу не змушує. А я буду молитись за Вас.
Дякую за благі наміри, утім гадаю, також добре було б зосередитись на суті отого, як ви кажете, уже вами дослідженого, а саме, що означає "вік майбутній" з Мат. 12:32. 

Galukd
До речі, Ви так і не відповіли на запитання щодо інших посилань (Матв. 5; 1 Кор. 3). 
Маєте на увазі запитання пана Alex 07.05.2012 16:49 ?. Так відповів одразу ж в наступному повідомлені. Якщо не те, конкретизуйте іще раз запитання.
А ось відповіді на моє запитання: І яке значення виразу "вік майбутній" в 1-му столітті? таки не було.

Galukd
Часто зустрічаю обгрунтування "Писанням в цілому", але при ревізії виявляється, що це ціле складається з нулів. Крім того підхід цікавий: не перечить в цілому. Питання має формулюватись інакше: де Писания вчить цьому?
А де Писнання не вчить цьому, чи заперечує?
Не про все в Біблії написано і це є нормально згідно тієї ж Біблії.
Багато є й іншого, що Ісус учинив. Але думаю, що коли б написати про все те зокрема про кожне, то й сам світ не вмістив би написаних книг! Амінь. (Івана 21:25)
Але ...
.. Немає нічого захованого, що воно не відкриється, ані потаємного, що не виявиться.
Що кажу Я вам потемки, говоріть те при світлі, що ж на вухо ви чуєте проповідуйте те на дахах. (Мат.10:26,27)


Galukd
Те чи інше вчення з небес чи від людини? З вченнями, подібними догмату про чистилище, чатсо буває так: спочатку виникає саме вчення, якесь положення, а вже потім під нього висмикуються з кров"ю цитати з Біблії. Такі собі "релігійні хірурги" зі скальпелями в руках "працюють" з Псианням. Там трохи, там чуть-чуть, і готово. Це я не про Вас, схоже, Ви просто щиро і віддано (хоча і сліпо) перймаєете те, що вкаллаи в Вас, коли Ви самостійно нічого взяти не могли. 
Справді, я повністю довіряю офіційним документам Церкви. Але я також готовий відповісти за свої слова. Будь-ласка, коли щось незрозуміло і є запитання.

Galukd
Це не було висновком, це була паралель.
Так навіщо запаралелювати. Коли не погоджуєтесь, що можливість отримання прощення у "віці майбутнім", що випливає з цитати Мат. 12:32, є Чистилишем, обгрунтуйте свою незгоду. Почати хоча б з відповіді на поставлене запитання.
===================================================================================

Galukd
Yur
 Посему принес за умерших умилостивительную жертву, да разрешатся от греха. (2 кн. Макк.12:45)
Де йдеться про відпущення гріхів померлих.
Коли це стало неможливим? У 16 столітті? У 15? У 1-му? У 21? (Це я натякую на те, що книга, на яку Ви посилаєтесь, старше самого догмату майже на дві тисячі років. Отож виходить, що таку важливу частину доктрини Христа віруючі не знали і не вірили в неї тривалий час). 
Але ж автор книги Маккавейської вірив й без догмату, чому ж іншим не вірити.
Догмат лиш утвердив ідею про Чистилище.
 

Galukd
 Я не говорю про відсутність догмату, він є. Перш, ніж його спростовати, спочатку треба його довести. Це вже інша річ.
Взагалі доводять тим, хто противиться самій ідеї. Коли згодні, я викладу більш детально свої міркування з цього приводу. Й подивимось чи будуть якісь невідповідності до Писання, чи їх нема.
Сообщение отредактировал Yur - 09.05.2012 04:56

Страницы: [1]2345678910>>

(С) 2008-2024, Христианский Форум.
Комментарии, замечания, пожелания и предложения адресуйте нашему вебмастеру
Размещено в дата центре компании dline.ua