Galukd |
Mykola | 1. Які висновки ми мусимо зробити з цієї ідеї? Очевидно, що це щось нове для багатьох християн, — отже виникає питання, як це нове (нехай і відносно) знання має вплинути на нас? |
Якщо ця ідея біблійна, то її треба прийняти, щонайменше :))) |
Якщо.
А щонайбільше? Що треба змінити в своєму житті християнину, якщо він знайшов, що це біблійна ідея і прийняв її?
Galukd |
До того ж, насправді у контексті розгляду історії розвитку християнства новою є ідея, що Святий Дух проживає в християнах якось інакше, через щось, а не особисто. До речі, в це вірять тільки в нашому братстві (частково) та т.з. "Свідки Єгови". |
Хотілося б побільше дізнатися про це, бо я про цю ідею почув тільки порівняно нещодавно. Де можна прочитати, що ця ідея сягає самого початку Церкви?
Не зовсім зрозумів, що мається на увазі під «нашим братством»: якщо Церкву Божу, то мені мало діла до того, в що вірять в деномінаціях — від того, що харизмати вірять в пряму дію на них Духа Святого, це не стає істиною, а так і залишається блюзнірством.
Що ж до того, в що вірять «Свідки», то вони міняють вчення, як шкарпетки, і керуються настільки викривленим розумінням Писань, що я їх сюди взагалі б не мішав )
Galukd |
Mykola | 2. Біблія каже, що Бог-Отець, Ісус Христос, Дух Святий живуть в нас. Біблія каже також, що ми живемо у Бозі-Вітці, в Ісусі Христі і в Дусі Святому. Це дає нам 6 (шість) випадків пробування Бога в нас або нас у Бозі. Чому тільки 1 (один) випадок є прямим, особистим і буквальним? |
Про це може детальніше пізніше (а щоб зовсім детально, тос амому б хотілось знати більше), а коротко: тому що про цей 1 випадок гвоорить Біблія. Не більше і не менше. Звичайно, я можу помилятись, але на даний момент не маю підстав для такої думки. Брате, я був де ти, але ти ще не був, де я :) Колись я поділюсь причинами своєї позиції. |
Ти не знаєш, де я був, брате ) Втім, я далекий від того, щоби мірятися досвідом або зрілістю.
Я буду вдячний за підтвердження того, що Біблія дійсно каже, що Дух Святий пробуває в нас прямо, особисто і буквально — бодай один вірш, детально відкоментований (як це зробив я з Римлянам 8:9 вище у дискусії).