Galukd |
Mykola | Galukd | Mykola | Але чому це питання виникає тільки щодо Святого Духа? |
Ніхто ніби не стверджував, що лише стосовно Святого Духа. |
Брате, подивися на заголовок теми ) І взагалі, Ґуґл, який знає майже все, каже, що це питання, як правило, виникає тільки щодо Духа Святого. Це факт. |
Не думаю, що якби заголовок був приблизно такий: "пробування в християнах почуттів... думок... істини.... нечистих духів... Отця... Сина... їжі... паразитів.... душі і т.д.", то це було б нормально. :))) |
Жарт?
Але я мав на увазі не паразитів, а інших Особистостей Божества, і думав, що в контексті це зрозуміло.
Galukd |
Mykola | Ні, нічого дивного. Просто я думаю, що якщо не вирізняти в цьому аспекті Духа Святого з Цілого Божества, то дослідження буде повнішим. |
Я скажу більше: розгляд даної теми неможливий без аналізу перебуання кожної Особи Божества, адже Біблія про це говорить часто і ясно. |
Гаразд, розгляньмо і ціле і частини.
Galukd |
Mykola | Саме так: Він виявляв присутність. Виявляти присутність і перебувати — це не те саме. |
Моя думка була в наступному: хоча Бога невміщують небеса, при цьому Він навіть видимим образом перебував серед людей. А тому провдення паралелі храм не вміщує - тотне може вмістити тіло людини не зовсім коректне, як на мене. Але нехай. |
То був унікальний випадок, така Людина, Яка вмістила Божество в Собі — була одна, і ми це добре знаємо. І про цей виняток я написав теж, тому, думаю, паралель має силу.
Galukd |
Mykola | 2. Людині не вмістити Бога в цілому, то не вмістити і кожну окрему Особистість Божества. |
Я розумію саму ідею. Але мова йде про Бога, Якого не можна "втиснути" в фізичні параметри. Тому подібні висновки я вважаю незаперечними, якщо вони підтверджуються Писанням. |
Наведені мною вірші про неможливість Храму (а за аналогією — і будь-якого фізичного об'єкту, крім Ісуса Христа, що прийшов в тілі, напряму вмістити Бога — є підтвердженнням).
Galukd |
Mykola | Я не бачу (поки що) жодних причин розрізняти способи пробування Божества в людях — з вищенаведених (1, 2) підстав. |
Mykola | А Отець і Син — вони теж перебувають всередині нашого тіла? |
Є уривки Писання, які змушують мене зробити висновок, що Отець і Син пробувають через представництво Святого Духа. Наприклад: До римлян 8:9 А ви не в тілі, але в дусі, бо Дух Божий живе в вас. А коли хто не має Христового Духа, той не Його. До римлян 8:10 А коли Христос у вас, то хоч тіло мертве через гріх, але дух живий через праведність. |
Перший каже про перебування Духа Святого, але я не певен того, що слова «Христового Духа» не є синонімом словосполучення «Дух Святий».
Другий каже про перебування Христа, і я певен, що коли кажеться «дух», то це про дух людини. Де свідчення того, що Христос перебуває в нас опосередковано?
Galukd |
1-е Iвана 3:24 А
хто Його заповіді береже, той у Нім пробуває, а Він у ньому. А що в нас
пробуває, пізнаємо це з того Духа, що Він нам Його дав. Апостол Іван стверджує, що ми можемо бути певними у взаємному перебуванні Бога в через те, що Бог дав нам Свого Духа (ця думка повторюється в 4:13). |
Тут просто-таки напрошується паралель: «Бо не дав нам Бог духа страху, але сили, і любови, і здорового розуму.» (2 Тимофієві 1:7). Чи певен ти, що в 1 Івана 3:24 ідеться саме про Духа Святого?