Ігор Чернешенко |
Які є чіткі конкретні докази (книга+розділ+вірш) того, що Дух Святий проживає в нас лише опосередковано? |
Я б запитав, «Які є чіткі конкретні докази (книга+розділ+вірш) того, що Дух Святий проживає в нас напряму», але знаю, що обидва питання некоректні — бо ніде в Біблії ми не зустрінемо в цьому контексті слів «опосередковано» або «напряму». Тому це питання пропоную прибрати з порядку денного.
Ігор Чернешенко |
Які є чіткі підстави сприймати те саме Римлянам 8:9 образно, а не буквально, що в тексті вказує на це? |
Твоя з братом Дімою помилка, брате, що ти вважаєш: «Якщо сприймати Римлянам 8:9 буквально, то тоді пробування Святого Духа в християнах є буквальним». Насправді ж, я сприймаю цей вірш не менш буквально — тобто Святий Дух пробуває в нас і це однозначно. Але як пробуває — в цьому вірші не сказано. Треба досліджувати інші місця Писання.
Ігор Чернешенко |
Чи означає, що якщо Дух Божий пробуває в нас буквально (якимось чином), що це неуникненно і обовязково буде призводити до того, що ми матимемо дари Духа Святого для чинення чуд, тощо? |
Це я спитав би в тебе, але знаю відповідь — «ні».
Ігор Чернешенко |
Щодо того, що людина не вірить в буквальне проживання Духа, чи буде Він в ній? |
Я думаю, що коли це біблійна ідея, а християнин її не сприйме, то як Духу вселитися в нього? Тому, ЯКЩО це біблійна ідея, то відповідь — «ні».
Ігор Чернешенко |
Може і так, адже Духа людина отримує не зі своєї волі чи ціленаправленим вольовим зусиллям, Господь Сам посилає Духа в нас, це залежить від Його волі. Тому можна перефразувати питання: чи пошле Господь Духа людині, яка навертається не вірячи в те, що вона після навернення отримує буквально Духа Святого? |
Те саме, що з попереднім питанням.