Мир вам и дому вашему
Поиск по форуму:

Библия, толкование и вера

Автор
Тема:
Mykola
Зарегистрирован: 26.01.2010 Откуда: Украина Сообщения: 289
10.08.2010 17:54
Декілька запитань до всіх братів, які обговорюють ідею прямого, особистого, буквального пробування Святого Духа в тілах християн (доповнюватиметься питаннями і відповідями):

1. Які висновки ми мусимо зробити з цієї ідеї? Як це знання має вплинути на нас?

GalukD
Ми маємо прийняти цю ідею, якщо вона біблійна.

Заради дискусії припустимо, що ця ідея біблійна і що ми її прийняли. Але не забуваймо, що з цієї ідеї неминучо випливає наступне:

Висновок І. В момент отримання Духа Святого відбувається Втілення — тобто, в нашому, людському, тілі — починає жити Божество.

В Біблії описано лише один випадок Втілення — прихід Господа Ісуса Христа в тілі.


1. Браття, ви згодні з логічністю Висновку І? Обґрунтуйте, будь ласка, відповідь.
2. (В разі ствердної відповіді на питання 1)Ви дійсно вірите, що в вашому тілі живе Божество так само, як жило в людському тілі Христа?
3. (В разі заперечної відповіді на питання 2) Ви вважаєте, що Божество живе в вашому тілі не так само, як жило в людському тілі Христа. В чому, на вашу думку, різниця?

_______________________________________________________________

Далі. В тілі кожної людини вже є одна особистість — це особистість даної людини. В моєму — моя, в вашому — ваша. Дух Святий є Особистістю.

Висновок ІІ. Якщо ми приймаємо ідею про безпосереднє, буквальне та особисте пробування Духа Святого в людському тілі, то в одному тілі буде вже дві особистості.

Всі випадки буквального перебування двох або більше особистостей в одному тілі, описані в Біблії, — одержимість демоном.

Всі випадки буквального перебування двох або більше особистостей в одному тілі, відомі сучасній медицині — шизофренія.

4. Браття, ви згодні з логічністю Висновку ІІ? Обґрунтуйте, будь ласка, відповідь.
_______________________________________________________________

Висновок ІІІ.
Людина отримує Духа Святого:
або
а) …в момент хрещення. Тоді ми натрапляємо на парадокс у Біблії. А саме: коли самарійці, почувши проповідь Пилипову, охристилися (Дії 8:12), то вони мали б отримати Духа Святого — Він мав би втілитися в них і пробувати в них напряму. Але цього не сталося — мали прийти апостоли і передати цим людям дар Святого Духа. Ми знаємо, що апостоли передавали саме чудесні дари Святого Духа, які припинилися в наш час — але навіщо було передавати щось людям, які вже мали в собі, в своєму тілі, Самого Святого Духа?
або
б) …не в момент хрещення, а пізніше (і передати їй Духа Святого можуть тільки апостоли). Тоді або в наші часи Святий Дух не пробуває в тілах християн, або нам слід передивитися механізм передачі Святого Духа.

5. Браття, який з варіантів ви обираєте?
6. Якщо варіант а), то питання таке: Припускаючи, що парадоксів або протиріч в Біблії не може бути, як ви поясните парадокс, наведений в варіанті а)?
7. Якщо варіант б), то питання таке: Хто передає Духа Святого християнам в наші дні?

_______________________________________________________________

Висновок ІV. Ісус Христос, Втілений Бог, не грішив. Якщо ми теж маємо в тілі Бога, то не мали б грішити.

8. Браття, ви згодні з логічністю Висновку ІV? Обґрунтуйте, будь ласка, відповідь.
9. Якщо ви не згодні з Висновком ІV, то: Як ви поясните, що, маючи в своєму тілі Духа Святого, пробуваючого в ньому особисто, прямо і буквально (припустимо), ми все ж грішимо?

_______________________________________________________________

Висновок V.
Бог нічого не робить без мети, бо Його воля невіддільна від Його сили (зокрема, Він не створює на потіху атеїстам «таких великих камнів, яких Сам не міг би підняти»). Отже, пряме пробування Духа Святого в християнах повинно мати якусь мету.

До речі:
(1. Ми народжуємося знову: від Духа — Івана 3:3–5, Ісус народжує нас словом правди — Якова 1:18; 1 Петра 1:23-25.
2. Ми спасаємося:
через купель обновлення Духом Святим — Титу 3:5; приймаючи слово — Якова 1:21; словами Благої Звістки — Дії 11:14.
3. Ми освячуємося: Духом — 2 Солунянам 2:13; словом — Івана 17:17.
4. Нас обвинувачує: Дух — Івана 16:8-11; слово — Дії 2:22-37.
5. Нас веде: Дух — Івана 16:13; слово — 2 Тимофію 3:15-17.
6. Нас втішає: Дух — Івана 14:16-18, 26; слово — Римлянам 15:4.)

10. Яку мету має пряме пробування Духа Святого в християнах?
11. Що пряме перебування Духа Святого в нас робить такого, чого не робить Слово?


_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________

12. Біблія каже, що Бог-Отець, Ісус Христос, Дух Святий живуть в нас. Біблія каже також, що ми живемо у Бозі-Вітці, в Ісусі Христі і в Дусі Святому. Це дає нам 6 (шість) випадків пробування Бога в нас або нас у Бозі. Чому тільки 1 (один) випадок є прямим, особистим і буквальним?

GalukD
Тому що тільки про цей випадок каже Біблія.


12а. Який саме уривок підтверджує ідею буквального і особистого перебування Святого Духа в християнах? Дайте, будь ласка, розгорнуту відповідь.

_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

Питання без номеру: Як, звідки і коли особисто ви дізналися про ідею, прямого, особистого, буквального пробування Святого Духа в тілах християн?

Mykola
Наскільки я пам'ятаю, я дізнався про цю ідею від брата Діми Галюка на початку 2007 року.
Сообщение отредактировал Mykola - 16.08.2010 12:15

Вернуться к дискуссии

(С) 2008-2024, Христианский Форум.
Комментарии, замечания, пожелания и предложения адресуйте нашему вебмастеру
Размещено в дата центре компании dline.ua