Ігор Чернешенко |
5. За що ми засуджуємо (в тому числі я) практику деномінацій, де є один "пастир" який до того ж не відповідає вимогам Писання? |
1) За те, що вони існують.
2) Один пастир - нє єсть харашо.
3) Не відповідає вимогам Писання (одне з яких здатність наставляти в здровій науці, що суперечить самій ідеї наявності деномінацій).
Ігор Чернешенко |
За те, що назиєваться пастирем, а виконує роботу нашого проповідника, |
Це не може підлягати критиці через те, що пастир за визначенням повинен вміти навчати (1 Тим. 3:2).
Ігор Чернешенко |
чи за те, що він офіційно має ту владу, яку в деяких громадах проповідники мають неофіційно? |
Про офіційність я вже сказав вище. А влада "неофіційна" це як? Вирішує все одна людина, лише при цьому каже, що я не маю права вирішувати? Це не правильно. Якщо ж людина має авторитет і її думки слушні, брати до цього прислуховуються, і не сліпо приймають їх, то це нормально.
Ігор Чернешенко |
Ми засуджуємо практику небіблійного "пастирства", чому, тому, що вони використовують слово "пастир" а не "проповідник"? |
Звичайно, ні. Хоча буває, що у нас, як ти зауважив, просто терміни інші. Здається Просто Християнин наводив приклад, коли у громаді заявляли про свою керівну роль на тій підставі, що вони проповідують.
Іноді проповідники змушені бути самими активними не через те, що хочуть влади (хоча і це можливе), а тому що усі інші пасивні.
Ігор Чернешенко |
P.S. Дяка Богу, проблема пастиропроповідництва нашу громаду не торкає, хоча, мені хотілося б щоб ми менше навантажували брата, який має провід в слові, господарчими роботами і залучали більше до прямої роботи з благовістя. |
Важко погодитись з відсутністю проблеми. Я про те, що у вашій громаді пасторів немає, а це вже саме по собі проблема, тому що не відповідає довершеному біблійному зразку.