Mykola |
Ніхто не просив припинити роботу. |
Mykola |
Звинувачень в гріху поки що не було. |
Я не думаю, що зараз важливо що було, а що ні, оскільки, як ярозумію, обговорюється не саме конкретна ситуація, а є загальні запитання (які виникли у зв"язку з цією ситуацією), відповіді на які допоможуть пролити світло і знайти єдність в цій конкретній ситуації.
Mykola |
В цій історії немає інших людей, а є брати, в яких є душі. |
Питання можна перефоратувати, сенс ж не зміниться: «Чи повинні ми давати звіт за те, в що вірять інші брати, в яких є душі?»
До речі, у інших людей також є душі :)))
Mykola |
Абсолютно ні. Але ми і не робили нічого подібного. Ніхто не розбирався з доброго дива, хто в що вірить. Просто було старе питання з Дулутом, в якому вчили неправди, і раптом ми дізналися, що брат, якого ми добре знаємо, підтримує одного із членів дулутської церкви (більше того, старійшину). Звідси і виникло питання. |
Оскільки мова вже йде про конкретну ситуацію, то яке
?
У що вірить Джон? Ніби то відповіді були. Як на мене, насправді питання залишається відкритим через те, що він до цих пір у тій громаді.
Mykola |
Ігор Чернешенко | Чи є в Біблії подібні прецеденти? |
Я не певен, що Павло знав усіх людей, яких картав. |
Наскільки я розумію, Ігор питав про приклади, щоб хтось розбирався, у що вірять мої друзі. А що стосується чи знав Павло кожного, кого картав, чи ні, то у разі, якщо це не можна підтвердити Біблією, дане припущення можна і не брати до уваги.
Mykola |
Ігор Чернешенко | Як довгою повинен бути "ланцюжок"? |
Біблія не каже про ланцюжки спілкування, але якщо християнин має інформацію про можливий гріх іншого християнина, і у нього з цим іншим християнином є спільні знайомі серед християн, то дивно буде, якщо йому буде байдуже. |
Я гадаю тут мова про різні речі. «Ланцюжок» пов’язаний із мірою або межами відповідальності. А байдужість трохи з іншої сфери. Питання передбачає юридичний бік (доколе?), а відповідь стсоується ставлення (як?) Наприклад, якщо мені байдуже, що з братом, який у неділю не був у зібранні, то це ознака що з моєю духовністю не все гаразд. Але хто може в цьому вимагати каяття? Тому питання залишається: де та межа, коли ми можемо зупинитися і не досліджувати, у що вірять люди, з якими ми знаходимся в одному ланцюжку співпраці?
Mykola |
Ігор Чернешенко | Чи є членство в громаді, навіть якщо людина старійшина, гріхом через те, що хтось в громаді навчав неправді? |
|
Як я вже казав, на мій погляд це головане питання, що стосується даної конкретної ситуації. відповідь Джона ніяк не пов"язана з тим, про що йде мова. Два варіанти: 1) Він скаже, що на даний момент у громаді такому не вчать. 2) Він скаже, що такому вчать, але я сам в це не вірю.
І що далі? Нам так чи інакше треба буде визначитись з відповіддю на запитання: чи може він при варіанті №2 залишатись в громаді? Гріх це, чи не гріх?