Ігор Чернешенко
Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 13.08.2009
Откуда: Украина
|
11.01.2010 21:37
Ще хочу додати декілька моментів.
Сам принцип підтримки є біблійним. Інша справа як люди його застосовують. У людей є великий дар зіпсувати те, що дає Господь. Приведу ще декілька моментів, які, через неправильне застосування, можуть мати несприйнятливий вплив:
1. Інколи буває так, що ті, хто підтримують, не знають тих, кого вони підтримують, що ті навчають, яке життя ведуть, як працюють. Є собі підтримка, є собі в громаді проповідник, а хто він і що він робить - невідомо. Це розслаблює християн і самого проповідника. Робота погіршується, бо немає над ним контролю, а християни на нього все залишають, бо "йому ж платять".
2. У проповідника, який не працює на світській роботі може бути "камерне життя", коли людина не знає дійсності, мені такі приклади відомі. Людина, яка не знає дійсності не може ефективно проповідувати.
3. Це може "смущать" декого, бо не всі знають чим, власне, займається проповідник. За різних причин. Гроші людина отримує, а за що? (це відрізняється від пункту 1, бо різні дієві сторони).
4. Треба намагатися своїми силами підтримувати людину в повночасній проповіді в своїй громаді. Якщо це не можливо, звертатися по допомогу. Якщо ж громада сама не бере учать у підтримці, то постають питання до самої громади.
Повторюся, це окремі випадки, як можуть люди збочувати добре діло. Але говорити, що християни не мають права підтримувати християн із інших громад, в тому числі для проповіді, це буде говорити те, чого Господь не говорить, а отже - гріхом.
|