Yur |
Пояснюю. Слова до Гал. 2:21 скеровані до тих, хто приймає Благу Вістку, себто для християн, чиє покликання Божа досконалість. Виконання одних заповідей тут недостатньо. Для тих же, хто Христовими себе не вважають, й вимоги інші, й статус у житті вічному теж інший. Далі ваші запитання. |
Дякую за пояснення. Чи багато знаєте в посланні до Галатів слів, скерованих до не християн? Проаналізуйте контекст, і Ви помітите, що стосуються ці слова будь-кого, хто шукає спасіння. У Бога один шлях для всіх, і він пролягає через Христа.
З Ваших слів випливає, що є люди, котрі не визнають Христа Сином Божим, Спасителем світу, Творцем, але при цьому будуть у вічному житті. Але це суперечить словам Самого Христа:
Вiд Iвана 14:6 Промовляє до нього Ісус: Я дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене.Хіба що у Вас спасіння не пов"язане з "приходить до Отця".
До галатiв 2:21 Божої благодаті я не відкидаю. Бо коли набувається правда Законом, то надармо Христос був умер!Ідея Павла в тому, що коли людина може врятуватись через виконання заповідей, як Ви про це кажете, тоді навіщо було помирати Христу?
Зрозумійте, що для отримання прощення гріхів є лише один шлях для всіх, це дар Божої благодаті, виявлений у Христі:
До римлян 3:20 Бо жадне тіло ділами Закону не виправдається перед Ним, Законом бо гріх пізнається.
До римлян 3:21 А тепер, без Закону, правда Божа з'явилась, про яку свідчать Закон і Пророки.
До римлян 3:22 А Божа правда через віру в Ісуса Христа в усіх і на всіх, хто вірує, бо різниці немає,
До римлян 3:23 бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави,
До римлян 3:24 але дарма виправдуються Його благодаттю, через відкуплення, що в Ісусі Христі,
До римлян 3:25 що Його Бог дав у жертву примирення в крові Його через віру, щоб виявити Свою правду через відпущення давніше вчинених гріхів
Людина виправдовується вірою, а не ділами (Рим. 5:1), не помітити цього в посланні до Галатів, означає не помітити самого послання.
І для збереження спасіння те саме, немає ніякої іншої ціни:
До римлян 5:8 А Бог доводить Свою любов до нас тим, що Христос умер за нас, коли ми були ще грішниками.
До римлян 5:9 Тож тим більше спасемося Ним від гніву тепер, коли кров'ю Його ми виправдані.
До римлян 5:10 Бо коли ми, бувши ворогами, примирилися з Богом через смерть Сина Його, то тим більше, примирившися, спасемося життям Його.Yur |
Й знову масло масляне, емоції й жодної конкретики, чи гадаєте на таке хтось купиться .. |
Це вже навіть не смішно. Ви "приписуєте" мені власні "долстоїнства", дякую, не потребую цього. Ні, шоб по-суті сказати, а знову починаєте пустомовством займатись.
До речі, навіть у цьому пості наочний приклад. Я попросив Вас відповісти на 4 запитання:
Galukd |
1. Старозавітних заповідей більше 600, чому зупиняєтесь лише на 10? 2. Ви виконуєте цих 10 заповідей? В тому числі 4-у? 3. А що на рахунок заповіді слухатись Ісуса? Мусульмани її виконують? Чи можна без виконання цієї заповіді отримати життя вічне? 4. Це Ваша особиста думка щодо спасіння мусульман, чи офіційне вчення Вашої церкви? |
Ваші відповіді:
Yur |
Господь не для погибелі дав Свої заповіді на горі Сінай. Заповідь слухатися Ісуса стосується тих, хто приймає Благу Вістку, себто християн. Не всі ними є. |
І при аткому підході Ви назвиаєте мої слова
Yur |
емоції й жодної конкретики |
Чи Ви думаєте, що зі сторони не видно, де є конкретика, а де її немає? Це вже навіть не смішно.
До речі, щодо Вашого
Yur |
Господь не для погибелі дав Свої заповіді на горі Сінай. |
Не знаю до чого це Ви, але роль Закону в іншому (прочитайте 3-й розділ послання до Галатів). А щодо його здатності спасати, то сказано зокрема:
До галатiв 3:21 Отож,
чи ж Закон проти Божих обітниць? Зовсім ні! Якби бо був даний Закон,
щоб він міг оживляти, то праведність справді була б від Закону!
До галатiв 3:22 Та все зачинило Писання під гріх, щоб віруючим була дана обітниця з віри в Ісуса Христа.Yur |
З моїм сумлінням, мені й розбиратися. |
Чи я казав що інше? Амінь.
Yur |
Коли ж маєте щось до мого тут перебування, кажіть відверто й послухаю (Матвія 8:34). |
А мені що до цього?
Yur |
Одне відомо, пане Galukd, лукавець неодмінно запнеться на своєму слові, або ж йому доведеться виступити супроти Божого. |
Амінь.