Ігор Чернешенко
Проповедник ЦХ
Зарегистрирован: 13.08.2009
Откуда: Украина
|
25.01.2010 12:38
Дозвольте вставити пять копійок.
Перш за все, необхідно дати визначення поняттям і провести опис процесів, про які ми говоримо.
Що таке "публічна молитва"? Коли разом моляться більше 1-ї людини, одна людина вслух при іншій(х) промовляє слова звернені до Бога, а інша(і) слідують за нею. Чітке розмежування між індивідуальною і публічною молитвою є наявність більше одієї людини (доречі, жінки теж люди, і це, таки, незаперечно).
Що таке "вести молитву" (проводити молитву)? Вести (англ. lead звідси leader) бути лідером, вудучим, задавати напрямок, ціль, мати в цьому владу. Поняття вести, нероздільне із поняттям влади, це виходить із визначення цих понять. Наприклад, людина, чоловік, який виходить проводити молитву перед громадою, що він робить, яку роль він виконує? Він є лідером в цьому дійстві. Громаду можна екстраполювати (послідовно теоретично зменшувати за певною прогресією) до 2-х чоловік, то якщо він буде прводити молитву, коли їх 2-е, все-одно, він буде лідером і виконуватиме лідерську функцію, буде вести в молитві.
Чи є жінка лідером коли християни співають разом пісні, а жінка співає звучніше, ніж інші? Якщо вона тягне "не в ту степь" і не прислухається до того, хто проводить пісню, то так, вона веде, хоч і не туди. Дамаю, приклади самі можемо в кожній громаді знайти. Якщо ж жінка просто громко співає, разом із іншими, то вона є повноправним і рівноправним (хоча і дзвінким) учасником, а не лідером. Вона не веде, а "йде" за лідером разом із усіма.
Чи буде жінка лідером (виконуватиме лідерські функції) коли вона читає Писання вголос? Кого і за ким вона веде? Чи вона оберає шлях? За прочитаним стоїть вона чи ні? Свої слова говорить чи ні? Тут вона не є лідером, а є інструментом. Якщо є аргументовані заперечення, прошу їх викладати розгорнено.
Чодо навчання і навчання із владою, скільки сказано, що не варто цього повторювати. Різниця суттєва, її легко виділити.
________________________ Не можна приводити приклади із Старого Заповіту для доказу того, що жінки можуть проводити молитву публічну зараз. Сподіваюся, що підстави для такого твердження зрозумілі.
Не можна також приводити місця нечіткі. Наприклад: 4 дочки пророкині, Акила і Прискила. Умови і обставини їх роботи не відомі, і тут ціле поле для кривотолків. Якщо я захочу, то стану на радикальну сторону і скажа, що пророкині лише в жіночій частині храму пророкували, а Прискіла лише блинчики жарила і мовчки подавала, доки Акіла із Аполосом спілкувалися. Але ж це буде голословно.
|