Ігор Чернешенко |
Я розділяю ті два питання, які ти поставив у пості. Galukd | 1) Сексу хочу, а дітей ні, тому використовую контрацепцію (і це не добре). 2) Сексу хочу, дітей ні, і тому відмовляюсь від сексу (це допустимо). |
Відмінність лише в чому: №1 я оперую поняттями "краще"/"гірше" або "що перед Богом правильніше", бо довести що це "добре/не добре" (може бути повязане із категорією гріха) видається складним. Говорити про те, що будь-яка контрацепція в принципі недопустима і гріховна - говорити більше, ніж написано і ніж можна довести, а відповідно, це буде неправильно. |
Брате, дякую за відповідь. Вибач, що я відповідаю не так оперативно, як ти. 
Я хотів це уточнити, тому що для мене також є різниця. Ось мої міркування. Якщо б використання контрацепції було б гріховним (на підставі, що людина таким чином виконує свою волю, а не Божу), тоді навіть відмова від сексуальних стосунків у час, коли для подружжя є вірогідність завагітніти, була б гріховною. Адже не було б різниці, яким чином запобігати вагітності: чи за допомогою контрацепції, чи відмовляючись від сексу. Цей висновок тягнув б за собою інший: статева близькість у час можливого запліднення була б обов’язковою.
Я вважаю що обмеження періоду, в який можливе запліднення, є Божим засобом регуляції народжуваності. Я так розумію, що знання про те, що овуляція відбувається тільки в певний період, стало доступне людям зовсім недавно, якщо говорити про історію людства в цілому. Сьогодні людина може дати відповіді на декілька Божих запитань Йову, ми досягли певного рівня знань, які змушують ще більше захоплюватись величчю та могутністю Бога. Чи означає це, що у даному випадку використання таких знань для запобігання вагітності було б гіршим або менш правильним? І так, і ні.
Правильне не може бути меншим або більшим, якщо мова йде про категорію гріха. Але зовсім інша справа, що у питаннях думки (доцільності) оцінка якоїсь позиції завжди буде суб’єктивною. У кого сумління проти якоїсь дії (у даному випадку запобіганню вагітності), то для такої людини "більш" правильним буде не робити подібного. І навпаки.
Я вважаю, що оскільки
1) Немає прямих вказівок в Біблії на те (або непрямих, тобто уривків, з яких би витікало категорично і однозначно), що запобігання вагітності є гріх,
2) а разом з тим присутнє ясне вчення Біблії, що сексуальні стосунки дані подружжю не тільки для продовження роду,
то запобігання вагітності не є таким, що можна віднести до категорії "гіршого" або "менш правильного".